Rated 4 out of
5
by
puppy01 from
クラブフロアは快適
クラブフロアでの宿泊はほぼ快適に過ごせました。ただ子供と添い寝の場合、ダブルのベッドだと狭い感じがします。
クラブラウンジの食事はおいしかったです。 ただ和食があまりないので(特に朝食)それが物足りないかんじでした。
Date published: 2019-11-25
Rated 5 out of
5
by
Paddocksan from
Cleveland
I do like the location and the professional staff.
Date published: 2019-11-14
Rated 5 out of
5
by
djc from
Stay in Oct '19
A great visit- fantastic staff, well appointed room and all you would expect from a hotel of this class. No hesitation in recommending it to others
Date published: 2019-11-02
Rated 4 out of
5
by
McD from
Needs work
The rooms are being updated but the dining and break out areas need to be reworked and the gym is poor
Date published: 2019-10-25
Rated 1 out of
5
by
Atthawit from
Worst experience ever in my life
Poor services since request the restaurant booking, check-in, and terrible checking-out experience.
The staff are unfriendly, not really helpful, not honor you as the loyalty guest. The staff YELL and my face only because i don’t understand Japanese!!! so rude and unacceptable!!
Date published: 2019-10-22
Rated 5 out of
5
by
May from
Wonderful stay
Wonderful stay at this hotel. Great location and food selections. Beautiful and quite garden to enjoy at the back of the hotel.
Date published: 2019-09-27
Rated 3 out of
5
by
Ted from
部屋によって当たりハズレがある
リフォームした部屋はきれい、そうでない部屋はかなりガッカリ。マリオットボンボイのエリート会員でも関係なく古い部屋にアサインされる。文句を言えば変えてくれなくもないが、残念感があふれます。クラブラウンジも混んでいるのは仕方ないとしても、スタッフのやや高圧的な接客を感じる面があるのが残念。いくら混んでいるとは言っても、クラブアクセスのある客への態度は考え直してほしい。
Date published: 2019-09-19
Rated 5 out of
5
by
Nobu from
スタッフの素晴らしさ!
いつも大変お世話になっています。
客室の改装後は一層快適に滞在させていただいています。
毎回、各セクションのスタッフのサービス対応は素晴らしいです。
迅速/的確/丁寧にありがとうございます。
しかし唯一の残念なことは、クラブラウンジ利用者のマナー及び一般常識の、悪さ/無さ、です。
今後のラウンジ利用規則等の改定/整備を期待します。
Date published: 2019-08-31